Växjö Badmintonklubb

NYHETER

• Ny badmintonsäsong!

Äntligen är det dags för höstterminen att dra igång! Vi startar säsongen vecka 36, den 4/9. Samtliga aktiva har fått mejl med mer information samt vilken grupp de tillhör.Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta oss!
  • Shuttle Time Tränarutbildning

Varmt välkomna till tränarutbildning i Växjö den 3/9 kl. 9.00-16.00!Shuttle Time är Badminton World Federations globala lektions koncept. Kursen syfte är att lära ut hur man levererar roliga, säkra och inkluderande badmintonlektioner. Shuttle Time är mycket användbart i nybörjargrupper för barn och ungdomar 5-15 år. Lättillgängligt och utförligt lektionsmaterial tillhandahålls för att underlätta genomförandet av träningspass i badmintonskola och grupper.Anmäl dig via länken nedan:https://educationwebregistration.idrottonline.se/home/index/?id=1784364 Länk till annan webbplats.

Prenumerera på nyheter

Hantera prenumeration